شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: طلاب و روحانیونی که به عنوان مسئول و متولی تبلیغ دینی در جامعه اسلامی حضور دارند باید تسلط خوبی بر سواد رسانه ای و فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، عصر امروز در جلسه جمعی از مبلغین شهرستان بیجار اظهار داشت: تبلیغ یکی از مقوله های مهم زندگی بشریت است، بنابراین کسانی که در حول مسائل تبلیغی فعالیت می کنند باید با موضوع تبلیغ به صورت تخصصی آشنا باشند.

وی افزود: طلاب و روحانیونی که به عنوان مسئول و متولی تبلیغ دینی در جامعه اسلامی حضور دارند باید تسلط خوبی بر سواد رسانه ای و فضای مجازی داشته باشند.

حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد: در حال حاضر بخش اعظمی از مسائل تبلیغی در فضای مجازی تبادل می شود و در صورت عدم آشنایی با این فضا، بسیاری از فرصت ها را از دست خواهیم داد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: اکنون تقابل دولت ها و نظام ها به صورت جنگ تبلیغاتی خود را نشان می دهد و تجربه ثابت کرده توان تبلیغاتی بالا یکی از برگ های برنده برای طرف های مقابل می باشد.

حجت الاسلام هدایتی در پایان گفت: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم که امکانات مورد نیاز برای انجام امور تبلیغی را در اختیار روحانیون و طلاب مبلغ قرار دهند تا ان شاء الله در مسیر معرفی و تبلیغ دین مبین اسلام در گستره جهانی کارنامه موفقی داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha