پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: گروه جهادی طلاب «یاران شهید سلیمانی» مدرسه سفیران هدایت بیجار برای کمک به کادر درمانی، در بیمارستان امام حسین (ع) مستقر شدند.

حجت الاسلام «رضا خورشیدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب شهرستان بیجار، بیان کرد: خوشبختانه در این روزها بسیاری از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار در قالب گروه جهادی «یاران شهید سلیمانی» برای کمک به کشاورزان زعفران کار خراسان  در قالب «جهاد زعفران» حضور پیدا کرده اند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تعداد دیگری از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برای کمک رسانی به کادر درمانی بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان اعزام شده اند و در حال ارائه خدمات به بیماران می باشند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه گروه های جهادی طلاب در کردستان به ویژه در شهرستان بیجار حضور ماندگاری در بحث امداد و کمک رسانی به مردم این خطه و دیگر نقاط کشور در کارنامه خود دارند و البته این امر را وظیفه انسانی و شرعی می دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha