پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ وقتی بیمارستان های یزد حال و هوای کربلا گرفت

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: روحانیون و طلاب جهادی در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان به بیمارستان های کردستان اعزام خواهند شد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه کلاس های آموزشی تبلیغ بالینی ویژه طلاب جهادی که بصورت تئوری و عملی به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور برگزار شد، در کردستان با استقبال خوبی از سوی حوزویان روبرو گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: در دوره اول که کلاس ها به صورت تئوری و با تدریس حجت الاسلام و المسلمین مهکام، مسئول کمیته مشاوره و راهنمایی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه برگزار شد، ۸۰ روحانی و طلبه کردستانی حضور داشتند.

دریایی اضافه کرد: در دوره کارورزی که به صورت عملی با حضور ۳۰ نفر از طلاب و روحانیون در بیمارستان قروه برگزار شد، حدود ۲۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره پذیرفته شدند که ان شاءالله در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان به بیمارستان های کردستان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha