جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روانشناسی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در کردستان برگزاری دوره مشاوره تبلیغ بالینی در بیمارستان ها، در مدرسه علمیه قروه خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته و نیز نیاز امروز جامعه در بحث مبارزه با بیماری منحوس کرونا، حوزه علمیه در کردستان تصمیم به برگزاری یک دوره کلاس مشاوره تبلیغ بالینی در زمینه کرونا در مدرسه علمیه قروه گرفته است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در کردستان با اشاره به اینکه این جلسه فردا جمعه برگزار می گردد، گفت: در این جلسه که با حضور گروه های جهادی طلاب، روحانیون، اساتید حوزوی و... برگزار می شود موارد کلیدی در بحث مشاوره و ارتباط با بیماران کرونایی مطرح می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: برگزاری این جلسات مشاوره را حجت الاسلام رضا مهکام از روانشناسان حوزوی برعهده دارد.

دریایی، هدف از برگزاری این جلسه مشاوره برای طلاب و گروه های جهادی را آماده ساختن آنان برای حضور در بیمارستان ها اعلام کرد و بیان داشت: در این دوره سعی می شو که گروه های جهادی با نحوه یاری رساندن به بیماران کرونایی از نظر روحی و معنوی آشنا شوند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در کردستان اظهار کرد: این برنامه به پیشنهاد دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در کردستان و به همت قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء کردستان و اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود ادامه داد: ساعت ۹ صبح روز شنبه هفته آینده نشست با طلاب جدیدالورود خواهر مدارس علمیه سراسر کردستان به صورت ویدئو کنفرانس در حوزه علمیه خواهران استان با حضور حجت الاسلام دکتر مهکام برگزار می گردد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: یکی دیگر از جلسات دکتر مهکام که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، جلسه مشاوره با طلبه های طرح هجرت و مستقر استان کردستان است. این جلسه نیز ساعت ۱۱ صبح روز شنبه هفته آینده در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان برگزار می گردد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha