پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهدا خون

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: به منظور تامین نیازهای خون استان، روحانیون و طلاب کردستان خون اهدا می کنند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی و با توجه به بیماری کرونا در سطح کشور به ویژه در استان کردستان، ذخایر خونی به صورت محسوسی کاهش یافته است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: این کاهش باعث در خطر افتادن بسیاری از بیماران و نیازمندان به دریافت خون در سراسر استان شده است.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین روحانیون و طلاب استان کردستان براساس وظیفه شرعی و انسانی خود امروز چهارشنبه راس ساعت ۱۱ به مراکز اهدا خون مراجعه می کنند و در این امر خداپسندانه و انسانی شرکت می نمایند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: بر این اساس روحانیون و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، مرکز بزرگ اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی و... در این امر شرکت خواهند کرد.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود عنوان کرد: از عموم مردم مومن و نوع دوست کردستان درخواست می کنیم که با مراجعه به مراکز اهدا خون، بخشی از نیازهای این استان به فرآورده های خونی را تامین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha