جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدباقر حیدری

حوزه/ عضو گروه جهادی «یاوران سلامت» طلاب کردستان گفت: با ساماندهی گروه جهادی «یاوران سلامت» طلاب کردستان، بیمارستان های سنندج، بیجار، قروه و کامیاران تحت پوشش مشاوران این دوره تخصصی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام محمدباقر حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: خوشبختانه در دوره های تئوری و عملی آموزش های ویژه ای از سوی اساتید اعزامی از قم همانند حجت الاسلام و المسلمین مهکام، صفری، عربپور، آبیار دیدیم.

عضو گروه جهادی یاوران سلامت طلاب کردستان ادامه داد: در این دو دوره با تکنیک های روان شناسی و مواجه با بحران به صورت تخصصی آشنا شدیم تا یاوران بیماران کرونایی در سطح بیمارستان کردستان باشیم.

حجت الاسلام حیدری افزود: با ساماندهی گروه جهادی «یاوران سلامت» طلاب کردستان ان شاء الله بیمارستان های سنندج، بیجار، قروه و کامیاران تحت پوشش روان شناسان و مشاوران این دوره تخصصی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: بیماران کرونایی که در بیمارستان های مذکور بستری هستند، طبق دوره های مفیدی که برای ما برگزار شد، خدمات روانشناسی خاص و ویژه ای را دریافت خواهند کرد.

عضو گروه جهادی یاوران سلامت طلاب کردستان به کیفیت برگزاری این دوره های اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره ها کاملا تخصصی بود و نیازمند وقت بیشتری هستیم تا آموخته های اساتید را که دریافت کرده ایم جزو ملکه ذهنی و رفتاری ما شود تا بهتر و به صورت شفاف تر به بیماران کرونایی کمک کنیم.

حجت الاسلام حیدری در پایان سخنان  اظهار کرد: در این دوره ها تکنیک های بسیار کاربردی در بحث ارتباط، رفع اضطراب و استرس و همچنین بالا بردن تاب آوری بیماران کرونایی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha