جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن منتظری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: جامعه هدف مرکز بزرگ اسلامی، روحانیون، ماموستاها، طلاب، مدرسین مراکز دینی، ائمه جمعه و... هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسن منتظری امروز با رئیس کل دادگستری استان کردستان، امام جمعه سنندج و دبیر شورای عالی افتای این استان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این دیدار اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی از آغاز فعالیت تاکنون خدمات بسیاری به روحانیون ارائه کرده که این خدمات قابل توجه است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جامعه هدف مرکز بزرگ اسلامی، روحانیون، ماموستاها، طلاب، مدرسین مراکز دینی، ائمه جمعه و... هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به دستور امام خمینی(ره) در سال ۵۹ تأسیس شده است، گفت: باید گفت که تقویت و حمایت از فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی و تربیت عالمان آگاه و متعهد برای انجام وظایف و پاسخگویی به نیازهای دینی جامعه از مأموریت های اصلی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین مرکز بزرگ اسلامی همواره در تلاش است که با تدوین برنامه های جامع زمینه ارتقای علمی و معیشتی طلاب و روحانیون را فراهم آورد.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: از دیگر اهداف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ایجاد محیطی امن برای روحانیون، تحکیم اجتماعی روحانیون و ارزش‌های اسلامی ایران، ایجاد بستر مناسب در راستای تقریب مذاهب با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب و روحانیون و... است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha