جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: گروه های جهادی طلاب کردستان بعد از پایان کرونا و مبارزه با این ویروس منحوس در زمینه های دیگر در جامعه اسلامی خدمت خواهند کرد.

حجت الاسلام سید توفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در این ایام سخت کرونایی علاوه بر تشدید مشکلات معیشتی و اقتصادی بر جامعه شاهد افزایش بی سابقه مشکلات و ناهنجاری های روحی هستیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: از این رو باید نگاه مسئولان به عوارض کرونا تخصصی تر و جامع تر باشد، زیرا اکنون جامعه درگیر مشکلات اقتصادی و روحی در بحث شیوع این ویروس منحوس می باشد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بنابراین حوزه های علمیه سراسر کشور به ویژه استان کردستان اهمیت موضوع را درک کرده و عملا به صورت گروه های جهادی وارد میدان مبارزه با کرونا شده اند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی طلاب کردستان در چندین عرصه به صورت منظم و هماهنگ در حال انجام است، افزود: بخشی از گروه های جهادی طلاب کردستان همواره در رزمایش کمک های مومنانه از ابتدا حضور داشته اند و اکنون نیز در مسیر تامین نیازهای معیشتی و... خانوارهای آسیب پذیر این استان فعالیت می کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: بخش دیگری از طلاب کردستانی که در کلاس ها و دوره های مشاوره بالینی تبلیغ شرکت کرده اند و دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند به بیمارستان های سطح استان کردستان برای کمک به بیماران کرونا و همچنین کادر درمانی اعزام می شوند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی طلاب کردستان تا پایان بیماری کرونا همچنان حضوری استوار و تاثیرگذار خواهند داشت و بی شک بعد از پایان این وضعیت نیز گروه های جهادی طلاب در عرصه های دیگر به مردم خدمت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha