جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حکم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید «ملاولی» منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام جمال قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس که امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان به عنوان فرمانده پایگاه شهید «ملاولی» سنندج منصوب شد.

در این مراسم، مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بسیج شجره طیبه اای است که ثمرات آن انقلاب را بیمه کرده و نظام اسلامی را در کانون‌ بحران های طاقت فرسا به ساحل امن و آرامش رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در ادامه افزود: یکی از ویژگی هایی که بسیج را از سایر دستگاه ها متمایز کرد، روحیه اخلاص و خدامحوری آن است که توانسته موج های سهمگین را از مقابل انقلاب کنار زده و در قله اقتدار بایستد.

مدیر حوزه علمیه کردستان در ادامه به برگزاری دوره مشاوره بالینی تبلیغ طلاب کردستانی اشاره کرد و گفت: دوره مشاوره بالینی تبلیغ یکی از مهم ترین کارها و اساسی ترین مسائلی بود که در دوره شیوع بیماری کرونا برگزار شد.

وی تاکید کرد: در این دوره حوزه علمیه کردستان بنابر نیاز روحی بیماران کرونایی، طلابی را به‌عنوان مشاور آموزش داد تا با حضور در بیمارستانها و بخش کرونایی، بسیجی وار دردی از دردهای آنها را بکاهند.

در ادامه این برنامه، حجت الاسلام جمال قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان نیز در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک نهاد برآمده از بطن جامعه اسلامی است و همین امر باعث گسترش آن در سطوح مختلف جامعه شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: هر جایی که نیاز به کار جهادی احساس می شود، بسیج حضور پیدا می کند که این را باید یک عطیه بزرگ الهی برای انقلاب و نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha