جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با بیان اینکه فلسفه ایجاد گروه‌های جهادی در مدارس علمیه استان کردستان مولود اتفاقاتی بود که در کشور حادث شد، گفت: به جای انتقادهای بی فایده در دوره بحران که جز خاموشی نور امید، حاصل دیگری ندارد دست در دست هم باید داد و وارد میدان مبارزه و عمل شد.

حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بحث اعزام گروه جهادی طلاب برای کمک به کشاورزان زعفران کار درخواستی بود که از طرف دفتر آیت الله اعرافی صورت گرفت که به نوعی کمک به کشاورزانی است که دلالها سود کار آنان را به حبیب می زنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: لذا تعدادی از طلاب کردستان به همراه سایر طلاب جهادی دیگر استانها داوطلبانه به این اردو عازم شدند که در کنار کمک خیرخواهانه زائر علی بن موسی الرضا علیه السلام هستند.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه طلاب و مدارس علمیه استان بیکار ننشسته اند، تاکید کرد: این در حالی است که اکثر طلاب در کردستان هستند و ظرفیت زیادی برای بسیج طلاب در این استان داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ادامه داد: مدیران مدارس که انصافا نیروهای ایثارگر و جهادی هستند، در حوادث مختلف با جدیت وارد میدان کار شده و نقش زیادی را ایفا کرده اند.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: دوستانی که در سیل پلدختر بودند مگر می توانند حرکت ایثارگرانه طلاب و مدیران حوزوی را فراموش کنند که چگونه طلاب بیجار، قروه. کامیاران، سنندج و مدارس دیگر استان خود را به گل و لای منازل مردم می زدند و بذر امید را در دل مردم مصیبت زده می کاشتند و یا در شب های سرد محول های ضدعفونی را به دوش می کشیدند و معابر و کوچه ها را ضدعفونی می کردند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد گروه‌های جهادی در مدارس علمیه استان کردستان مولود اتفاقاتی بود که در کشور حادث شد، عنوان داشت: گروه جهادی «من القلوب» مدرسه علمیه بیجار، گروه جهادی «سردار دلها» مدرسه علمیه قروه، گروه های جهادی مدرسه علمیه کامیاران و مدارس سفیران بیجار و سنندج همه و همه زایش‌های حوادث دردناکی بود که طلاب را پای کار کشید.

مدیر حوزه علمیه کردستان عنوان داشت: بنابراین به جای انتقادهای بی فایده در دوره بحران که جز خاموشی نور امید، حاصل دیگری ندارد دست در دست هم باید داد و وارد میدان مبارزه و عمل شد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان سخنان خود گفت: بنده اعلام آمادگی می کنم و حاضرم در گروه های جهادی شخصا حضور پیدا کنم و به عنوان یک نیروی عملیاتی در خدمت دوستان باشم تا شاید از این رهگذر لبیکی به پیام رهبر و مولایمان گفته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha