جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در شرایط اقتصادی و کرونایی بهترین معروف برای همه ما تکریم ارباب رجوع است، لذا باید بی توجهی و بی احترامی به ارباب رجوع در برخی از ادارات که متاسفانه بعضا دیده می شود، از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت های نماز جمعه برای گفتمان سازی در جامعه تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در انجام امر به معروف و نهی از منکر مواظب آبروی دیگران باشیم، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر ملزومات خاص خود را دارد، لذا کسی که به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر در جامعه حضور دارد، با خلوص نیت این فریضه را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه باید تذکر به مسئولین در خفا و تشویق در جمع باشد، ادامه داد: انتقاد امری قابل قبول و پسندیده است، ولی دقت کنیم که انتقاد سازنده باشد و آبروی دیگران برده نشود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: در شرایط اقتصادی و کرونایی بهترین معروف برای همه ما تکریم ارباب رجوع است، لذا باید بی توجهی و بی احترامی به ارباب رجوع در برخی از ادارات که متاسفانه بعضا دیده می شود، از بین برود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کسانی که برای وحدت و انسجام مردم تلاش می کنند، کار آنان همان امر به معروف است، خاطرنشان ساخت: وحدت و برادری که اکنون در بین مردم کردستان شاهد آن هستیم، یک معروف بزرگ و مهم است که باید نگاهمان به آن بسیار جدی و کاربردی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha