شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان نسبت در محکومیت توهین به اسلام و رسول اکرم(ص) آمده است: این اهانت برنامه‌ریزی شده با ادعای آزادی بیان دولت فرانسه در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان با صدور بیانیه ای توهین و اهانت به اسلام و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

اهانت دشمنان اسلام به ویژه مکرون؛ رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، حضرت محمد امین(ص)، دل وجدان‌های بیدار و انسانهای آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد.

این اهانت برنامه‌ریزی شده با ادعای آزادی بیان دولت فرانسه در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است.

انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم(ص) و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان کردستان اهانت رییس جمهور فرانسه و دیگر دین ستیزان به ساحت قدسی پیام‌آور صلح، رحمت و اخلاق را محکوم نموده و از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم(ص) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت دارد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha