پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسف جمالی

حوزه/ حجت الاسلام جمالی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و نیز حمایت رئیس جمهور این کشور، گفت: این رئیس جمهور ابله به بهانه آزادی خواهی چنین مطالب ناشایستی را مطرح می کند اما همین حرف ها امروز باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر امروز در نشست «نقش علمای اسلامی در وحدت اسلامی و استکبارستیزی» در صدا و سیمای مرکز بوشهر، اظهار داشت: قرآن کریم راه وحدت را به ما یاد داده است و نیز استقامت پیامبر اسلام(ص) و اطرافیان او، ایستادن در مقابل ظالم بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بنابراین اگر جبهه ای تحت عنوان استکبار و ظالم بخواهد رخ نمایان کند، بایستی مسلمانان با وحدت و اتحادی که دارند مقابل آن بایستند و جلوی آن را بگیرند.

وی بیان داشت: امروز آمریکا استکبار و استعمار را در جهان رهبری می کند و پشت کسانی قرار گرفته که دارند با نام اسلام، مقابل اسلام قرار می گیرند؛ آنها خوب می دانند که بزرگترین ضربه ای که می توان به اسلام زد از داخل اسلام است.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و نیز حمایت رئیس جمهور این کشور، گفت: این رئیس جمهور ابله به بهانه آزادی خواهی چنین مطالب ناشایستی را مطرح می کند اما همین حرف ها امروز باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: چه کسانی که تحت عنوان داعش و تکفیری و چه کسانی که بدین شکل سعی در مخدوش کردن چهره اسلام دارند هر دو، دو لبه یک قیچی هستند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه در برابر معرفی پیامبر(ص) هم از سوی شیعه و هم از سوی اهل تسنن کم کاری صورت گرفته، بیان داشت: متاسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید پیامبر اکرم(ص) را به جهان معرفی کنیم؛ امروز مرزها برداشته شده و نیازی به خاک نیست، وقتی قلب ها تسخیر شد این همان تسخیر زمین است.

وی بیان داشت: متاسفانه امروز برخی از کشورها به نام اسلام می آیند و با رژیم کودک کش صهیونیستی ارتباط برقرار می کنند و اقدام به عادی سازی روابط خود می کنند که این برای مسلمانان شایسته نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha