پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی- مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: عرفان و اخلاقی که بر پایه کج فهمی و عدم بصیرت و ولایت ستیزی استوار باشد ابزار دست دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، عصر یکشنبه در مراسم ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به توهین یک روحانی نما به مقام معظم رهبری، گفت: عرفان و اخلاق مورد تایید اهل بیت علیهم السلام آمیخته با ولایت و ولایتمداری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: حضرت زینب(س) با تاسی به مادر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) جان خود را در مسیر دفاع از ولایت به خطر انداختند و خطبه های آتشین و علی وار ایشان به ماندگار مانده است. حضرت زینب(س) در تمام عرصه های زندگی از جمله اخلاق و عبادت الگوی تمام عیار برای مسلمانان است. 

وی ضمن گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و مرحوم آیت الله یزدی اظهار کرد: عرفان و اخلاق راستین هیچ گاه نمی تواند از ولایت مداری جدا باشد؛ عرفان و اخلاقی که بر پایه کج فهمی و عدم بصیرت و ولایت ستیزی استوار باشد ابزار دست دشمنان است لذا عبادتی پذیرفته است که در مسیر ولایت قرار داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: کسی که مسیر خود را از مسیر ولایت جدا کند با هر عنوانی و در هر لباسی مطرود مردم بصیر و شهیدپرور است. 

وی تاکید کرد: تشخیص راه درست و دیدن دست های پنهان نفاق بسیار مهم است که متاسفانه در طول تاریخ بسیاری در این راه لغزیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha