جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صهبای شهادت

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران از انتشار ویژه‌نامه «صهبای شهادت» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید محمود صانعی گفت: آشنایی با ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلمیانی که به تعبیر مقام معظم رهبری «نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود» می‌تواند درس آموز و الهام بخش باشد. لذا در اولین سالگشت شهادت آن عزیز والامقام، معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش های غیر حضوری در نظر دارد با هدف آشنایی و معرفی بعضی از ویژگی های آن مجاهد شهید، ویژه‌نامه‌هایی با عنوان «صهبای شهادت» منتشر کند.

وی افزود: به منظور جمع آوری محتوای ویژه نامه مذکور، از کلیه طلاب خواهر دعوت می شود آثار و مطالب خود را در قالب‌های مقاله کوتاه، یادداشت علمی، دلنوشته و عکس نوشته با موضوع کلی «ویژگی های سردار سلیمانی» و ریزموضوعات «آموزه های تربیتی اخلاقی»، «آموزه های سبک زندگی»، «آموزه های عبادی»، «آموزه های استکبارستیزی»، «آموزه های دفاع از حریم و حرم اهل بیت علیهم السلام» و «آموزه های ولایتمداری تا تاریخ ۵ دی ماه ۱۳۹۹ ارسال کنند.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: آثار فاخر و برگزیده علاوه بر دریافت گواهی تقدیر، در ویژه نامه هایی که همزمان با سالروز آسمانی شدن آن بزرگوار منتشر خواهد شد، چاپ و همچنین در گروه و سایت معاونت فرهنگی تربیتی با نام نویسندگان بارگذاری می‌شود.

وی به شرایط نگارش آثار نیز اشاره کرد و با بیان این که مقاله کوتاه باید با حجم حداقل ۱۲۰۰ کلمه و حداکثر ۱۵۰۰ کلمه باشد و در ۵ صفحه A۴ با احتساب چکیده و منابع، حداقل ۳۰ درصد مطالب تولیدی نویسنده باشد، بیان داشت: یادداشت علمی نیز حداقل باید ۶۰۰ کلمه و حداکثر ۸۰۰ کلمه باشد و حداقل ۷۰ درصد مطالب، تولیدی نویسنده باشد.

حجت الاسلام صانعی حجم دلنوشته را نیز حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰ کلمه عنوان کرد و گفت: برای شرکت در بخش عکس نوشته نیز علاقه مندان باید حداقل ۱۴ مورد ارسال کنند.

 وی با اشاره به این که زبان آثار نیز می تواند به چهار زبان فارسی، عربی، اسپانیایی و انگلیسی باشد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان به دو روش می توانند آثار خود را ارسال کنند که روش اول این است که آثار خود را در شبکه کوثرنت با هشتگ #صهبای_شهادت و با رعایت شرایط نگارش منتشر کنند.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: روش دوم هم ارسال آثار از طریق رایانامه است که افراد می توانند آثار خود را در قالب word و با فونت B Mitra و سایز ۱۴ به همراه نام و نام خانوادگی، کدملی، کد طلبگی، استان محل سکونت، شماره تماس و پست الکترونیکی به رایانامه vu.farhangi@whc.ir  ارسال نمایند.

وی در پایان به یکی دیگر از فعالیت های مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: در راستای ترویج وصیت نامه سردار شهید سلیمانی هر روز فرازهایی از وصیت نامه این شهید بزرگوار به صورت عکس‌نوشته در گروه فرهنگی کوثرنت و پیام رسان ایتا در اختیار کاربران قرار می گیرد که این فعالیت تا سالگرد این شهید بزرگوار که ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ است، ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha