چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه بناب از تداوم طرح سردار سلیمانی تا سالروز شهادت این سردار خبر داد و گفت: این طرح با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می‌گذرد» همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، یحیی حیدری، امروز در آیین توزیع کمک های مومنانه سپاه بناب، ضمن قدردانی از خیرین و اقدامات خواهران بسیجی از ابتدای شیوع کرونا، اظهار داشت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بسته بهداشتی، ضدعفونی اماکن، غربالگری سلامت، تهیه چندین جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت، تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی مساجد و پایگاه ها و عیادت و دلجویی از بیماران کرونایی از مهم ترین فعالیت های گروه های جهادی بسیج خواهران در طول ایام کرونایی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با نظارت دقیق، همه بسته های غذایی که با همت برادران و خواهران این شهرستان جمع آوری شده به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید، افزود: این سری از بسته های غذایی با شعار یلدای مهربانی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا تهیه و توزیع شده است و شامل برنج، میوه، ماکارونی، پشمک، روغن و آجیل به ارزش هر بسته  سه میلیون ریال و جمعا به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان می باشند.

حیدری، نقش آفرینی زنان در جامعه اسلامی را بسیار مهم توصیف و بیان کرد: هرجا هر توفیقی برای انقلاب اسلامی حاصل شده است آنجا رد پای زنان جامعه بوضوح دیده می شود.
وی با یادآوری حماسه آفرینی های زنان در دوران دفاع مقدس خصوصا ایثار در تقدیم فرزندان، شهدا را پرورش یافته دامان این زنان مومنه دانست و افزود: نقش زنان در انقلاب اسلامی و جامعه یکی از بارزترین شاخصه های انقلاب اسلامی است و اکنون زنان حضوری فعال و تاثیرگذار در عرصه های اجتماعی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha