جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت محمد ص

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان به رغم تمام تلاش های خصمانه خود علیه دین مبین اسلام و ساحت نبی مکرم حضرت محمد(ص) دچار زبونی شدند و برای جبران ناکامی‌های خود اقدام به اهانت می‌کنند.

حجت الاسلام علی معبودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن محکوم نمودن اهانت رئیس جمهور فرانسه به رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، گفت: باید امت اسلام و تمامی آزادی خواهان جهان در برابر اهانت اخیر به پیامبر اکرم(ص) عکس العمل مناسبی از خود نشان دهند، چرا که بی تفاوتی در برابر این اقدامات موجب گستاخی بیشتر می شود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: موضع گیری مسلمانان و مردم ولایی و انقلابی در برابر اقدام شنیع کشور فرانسه وظیفه دینی و ارزشی است و همه باید به این مسائل واکنش جدی نشان دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان به بهانه آزادی بیان به ساحت پیامبر اعظم اسلام(ص) اهانت می کنند در حالی که خود اصلا به آن اعتقاد ندارند و از هیچ ظلمی علیه بشریت رویگردان نیستند.

وی ادامه داد: راه برون رفت از دشمنی های استکبار جهانی و غرب تنها ایستادگی امت ها و ملت ها در برابر زیاده خواهی هاست و باید مسلمانان از دین دفاع کنند.

حجت الاسلام معبودی ضمن محکوم نمودن این اقدام سخیف عنوان کرد: همه مسلمانان جهان در مقابل این حرکت مذبوحانه به شدت خواهند ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان به رغم تمامی تلاش های خصمانه خود علیه دین مبین اسلام و ساحت نبی مکرم حضرت محمد(ص) دچار زبونی شدند و برای جبران ناکامی های خود اقدام به اهانت می کنند.

وی ادامه داد: توهین به پیام آور وحی و اهانت به رسول خاتم جهان اسلام از مصادیق و نمونه‌های راهبردهای شوم و نابخشودنی رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha