سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: قبل از اعزام طلاب و روحانیون جهادی به مراکز درمانی و آرامستان ها جهت همکاری با کادر درمانی جلسات مختلفی با حضور مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار شده و مطالب مهمی به آنها در این عرصه بیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی‌اصغر رضایی، عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین با تشکیل قرارگاه جهادی شهدای روحانیت در کنار دیگر مسئولان و کادر بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها به رسالت دینی و انسانی خود انجام داده و بدون شک همراهی مردم و رعایت آیین نامه های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا ضروری است.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر طلاب و روحانیون این قرارگاه به طور مستمر در بیمارستان ها و همچنین آرامستان ها و در تغسیل اموات کرونایی نقش اثرگذاری دارند که باید از حمایت های مدیر حوزه علمیه قزوین و همچنین همراهی خوب کادر درمانی در بیمارستان ها قدردانی کنم.

وی ادامه داد: بیماری کرونا به شدت در بین مردم در حال گسترش است و روزانه بر تعداد مبتلایان به این بیماری افزوده می شود که در این زمینه مسئولان بهداشتی رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در مراکز پرجمعیت را راه کنترل بیماری و مهار آن می دانند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: قبل از اعزام طلاب و روحانیون جهادی به مراکز درمانی و آرامستان ها جهت همکاری با کادر درمانی جلسات مختلفی با حضور مدیر حوزه علمیه قزوین برگزار شده و مطالب مهمی به آنها در این عرصه بیان شده است.

وی ادامه داد: امیدبخشی و کمک به بیماران، ارائه مشاوره های تخصصی روان شناسی و همچنین خدمت رسانی به بیماران از جمله اهداف مهم طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه قزوین در بیمارستان ها است.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: در هیچ شرایطی نباید از یاد خدا و استعانت از او غافل بود و همواره باید به انجام فرائض دینی و ارزش های معنوی پایبند باشیم و در این امر مهم نیز نباید دعا را فراموش کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha