سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدرسه علمیه شهرستان تاکستان قزوین

حوزه/ مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان در بیانیه ای اهانت به رسول مهربانی را اوج استیصال و درماندگی کشورهای غربی عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان اهانت به رسول مهربانی را اوج استیصال و درماندگی کشورهای غربی دانسته و این اهانت وقیحانه را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحممن الرحیم

 گسترش اسلام در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی سردمداران کفر و استکبار را بر آن داشته تا به راه انداختن جریان اسلام هراسی جلوی گسترش این دین آسمانی را بگیرند و سکوت و همراهی سردمداران این کشورهای به ظاهر متمدن در پی اهانت به مقدسات مسلمانان چراغ سبز نشان دادن به توهین کنندگان است.

اظهارات بی خردانه و ابلهانه رئیس جمهور کشور فرانسه و اهانت به پیامبر خوبی ها و مهربانی ها بیانگر اوج درماندگی و کینه ورزی دشمنان است.

مکتب انسان ساز حضرت محمد(ص) و اندیشه زلال ایشان بر پایه آزادی اندیشه و آزادی بیان بنیان نهاده شده است و این همان راز جاودانگی و پویایی مکتب اسلام است و بدون شک سرچشمه زلال نبوت هدایت است و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) محکوم است.

این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام هراسی هر از گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد، نشانه ای گویا از روند رو به انحطاط شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم به درماندگی رسیده اند و جسارت و توهین نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را در پیش گرفته اند.

مدیر، طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) بار دیگر این حرکت زشت و ناجوانمردانه را به شدت محکوم نموده و از همه مسلمانان جهان در سراسر دنیا می خواهد که در برابر این نوع تحرکات شیطانی سکوت نکنند.
انتهای پیام / 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha