جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم، هرگز راه را گم نخواهیم کرد و به سعادت و کمال دست پیدا می‌کنیم؛ هرکس با ولایت باشد سعادت شامل حال او می‌شود.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت: در سایه وجود رهبری فرزانه در راس نظام اسلامی و ولایتمداری ملت فهیم ایران اسلامی  همه توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم، هرگز راه را گم نخواهیم کرد و به سعادت و کمال دست پیدا می‌کنیم؛ هرکس با ولایت باشد سعادت شامل حال او می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه جنگ تحمیلی را هدایت کرد وجود ولایت فقیه بود و امروز نیز سکاندار کشتی انقلاب و نظام اسلامی است.

وی دامه داد: ایران اسلامی در اوج اقتدار در جهان قرار دارد و هشت سال دفاع مقدس، مقاومت مثال زدنی بود که نشان داد هیچ کس نمی تواند به خاک ایران طمع داشته باشد.

 حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: بهترین شکرگزاری نعمت ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد، چرا که ولایت فقیه، ادامه امامت و استمرار حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) است

وی ادامه داد:  شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به تبعیت از ولایت‌فقیه و وحدت و اتحاد مردم توصیه کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه عمل به وصایای شهدا است تا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان حراست کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha