پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروزمی توان اندیشه امام خمینی (ره) را در جهان اسلام مشاهده کرد واهانت به این شخصیت ارزشمند به دور از انصاف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی ظهر امروز در جمع طلاب جهادی مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، با اظهار تأسف از اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره)، گفت: اندیشه سیاسی امام دارای ابعاد روشن و برجسته ای بود که برآمده از اسلام ناب و آموزه های وحیانی و قرآن و عترت پیامبر بوده است، در اندیشه امام خمینی(ره) جایگاه ملت و امت ایران، بسیار برجسته است. اعتماد به ملت ایران رمز اقتدار امام بود.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: دشمن شناسی از دیگر ابعاد اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) است و از این رو تاکید امام این بود که «رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین مردم دنیا نزد ایران است».

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دارای شخصیت ویژه و مکتب‌شان هم ویژه و منحصر به فرد است که شخصیت‌شان کاملا تربیت شده در مدرسه دین بوده است؛ از این رو ابعاد گوناگون شخصیت ایشان ثمره آموزه های وحیانی و مدرسه قرآن و عترت است و گوشه ای از شخصیت ایشان را می توان به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این گونه بیان کرد: امام خمینی(ره) مؤمن متعبد انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با اظهار تاسف از اهانت عیسی کلانتری به شخصیت نورانی حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: چگونه می شود یک مدیر ارشد در کشور، امام بزرگوار و مهربان ما را تا این اندازه مورد اهانت قرار دهد، البته این روشن است اهانت ها از سوی مدیران غرب زده به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری چیز جدیدی نیست.

وی ادامه داد: امروز باید اساتید حوزه های علمیه، دانشگاه ها و جوانان نسبت به مطالعه عمیق از ابعاد شخصیتی علمی، عرفانی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) مطالعات عمیقی داشته باشند.

حجت الاسلام علی بخشی اظهار کرد: اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان اهانت به حضرت امام خمینی(ره) را محکوم نموده و خواستار پیگیری از سوی مسئولین دستگاه قضائی است.

امام خمینی (ره) خدا ترس بود

حجت الاسلام اسدالله مهر آرا هم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن محکوم نمودن اهانت به امام مهربانی، بیان کرد: امام، طاغوت و استکبار را به چالش کشید و نمونه و الگوی همه علما و مجاهدان شد که می خواهند مردم را از تاریکی نجات دهند.

حجت الاسلام مهرآرا خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) الگوی آزادگی است و پس از انقلاب به برکت امام راحل کشورهای غربی به اسلام برگشتند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) خداترس بود و از استکبار و هیچ نیرویی جز خدا نمی ترسید.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha