جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه/ امام جمعه شهر محمدیه اهانت به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی صبح امروز در جمع مسئولین شهر محمدیه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت دانشمند خدوم و پژوهشگر مؤمن و انقلابی در عرصه دفاعی کشور بدست جنایتکاران تروریست را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام آقاحسینی خاطرنشان کرد: یقینا این عمل ناجوانمردانه نشان از ضعف و استیصال و وحشت کفر جهانی است، که باید بدانند خون این شهید والامقام ملت بزرگ ما را در راه اسلام و انقلاب مقاوم تر و مصمم تر خواهد کرد، چرا که ما ملت امام حسینیم و ملت امام حسین(ع) هرگز در برابر یزیدیان زمان تسلیم نخواهند شد.

امام جمعه شهر محمدیه همچنین با محکوم کردن اهانت به حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: روحیه مردمی بودن حضرت امام خمینی(ره) در بین رهبران سیاسی دنیا بی‌مثال بود.

وی ادامه داد: انقلاب و نهضتی که امام خمینی(ره) ایجاد کردند تنها متعلق و محدود به ایران نبود، بلکه این نهضت امروز جهانی شده و آن را در قالب حرکت‌های آزادی خواهانه و مقابله با قدرت‌های استکباری در سطح کشورهای منطقه و مسلمان مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام آقاحسینی تصریح کرد: این اهانت به هیچ عنوان پسندیده نیست و از مسئولین دستگاه قضائی کشور خواستار پیگیری این مسئله هستیم.

تقدیر از پخش اخبار حوزه

امام جمعه محمدیه همچنین از دست اندرکاران پخش اخبار حوزه قدردانی و بیان کرد: انصافا در بخش های خبری مرکز استان جای چنین بسته خبری خالی بود که خوشبختانه توانسته فعالیت های روحانیت و حوزه های علمیه را از خبرگزاری حوزه به خوبی اطلاع رسانی نماید که جای تقدیر است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha