چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اثر وجودی امام خمینی(ره) بود که به فرموده ایشان حفظ آن اعظم فرائض است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، سرهنگ محمد کشاورز  ظهر امروز در جمع اعضای رسانه حوزه علمیه قزوین با اظهار تأسف از اهانت به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حفظ نظام جمهوری اسلامی رسالتی است که بر عهده ماست ویکی از وصایای بصیرت افزایی امام راحل نیز همین مسئله است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان  کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب اگر امر به معروف و نهی از منکر واجب است، باید بدانیم که بزرگترین معروف حفظ و تقویت نظام اسلامی و بزرگترین منکر انجام هرگونه اقدامی است که به تضعیف آن منجر می‌شود.

وی با اشاره به بخش هایی از دستاوردهای نظام اسلامی در طول دوران بعد از انقلاب، بیان کرد: در طول  چهار دهه  گذشته شاهد افزایش قدرت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها بوده ایم.

سرهنگ کشاورز اظهار کرد: دشمن با همه توان به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، زیرا آنان عظمت ولایت فقیه را درک کرده و فهمیده‌اند که با چه نیروی بزرگ و شکست ناپذیری مواجه هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اثر وجودی امام خمینی(ره) بود که به فرموده ایشان حفظ آن اعظم فرائض است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر نیز شاهد انتشار ویدیوئی از یکی از معاونین رئیس جمهور بودیم که در اقدامی نابخردانه اقدام به توهین به ساحت این شخصیت بزرگوار و مرجع عالیقدر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و زمینه ناراحتی و خشم امت حزب الله و انقلابی را فراهم کرد.

وی ادامه داد:  ضمن محکومیت این اقدام قبیح، از قوه قضائیه و دادستانی کشور به‌ عنوان مدعی العموم می‌خواهیم تا با ورود به مسئله و برخورد با این پدیده نامیمون موجب التیام علاقه‌مندان به شخصیت امام راحل شده و همچنین از دولت و ریاست جمهوری نیز انتظار داریم تا با عزل این فرد هتاک، چهره دولت را از وجود چنین عناصری پاک نمایند.

سرهنگ کشاورز  با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، عنوان کرد: دشمنان و استکبار جهانی بدانند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها، ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

وی همچنین از انعکاس فعالیت های حوزه های علمیه و روحانیت در خبرگزاری حوزه قدردانی کرد.

ا نتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha