جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات قزوین

حوزه/ مسئول نماینده ولی فقیه در ستاد عتبات استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و از ابتدای انقلاب تاکنون دولتمردان و مقامات زیادی از کشور به دست استکبار جهانی ترور شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام عباس افشار ظهر امروز در جلسه ستاد عتبات و عالیات استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام گروسی گفت: انصافا جلساتی که در حوزه علمیه قزوین و یا در موضوعات مختلف برگزار می شد ایشان یکی از نیروهای فعال و اثرگذار در برنامه ها بودند.

حجت الاسلام افشار همچنین به فعالیت های حوزه علمیه قزوین در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه قزوین با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا توانسته در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و همچنین فعالیت های تبلیغی ور سانه ای در برنامه های اربعین امسال حضور جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: همکاری و همیاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، ستاد عتبات و حوزه علمیه استان می تواند منشأ خدمات خوبی در برنامه های ستاد عتبات و عالیات استان قزوین باشد.

حجت الاسلام افشار ترور دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده را محکوم و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و از ابتدای انقلاب تاکنون دولتمردان و مقامات زیادی از کشور به دست استکبار جهانی ترور شده اند.

سپس سرهنگ مهدی طاهرخانی، جانشین ستاد عتبات و عالیات استان قزوین در این نشست از تلاش ها و فعالیت های اثرگذار حوزه علمیه قزوین در کشور سوریه و همچنین در کشور عراق قدردانی کرد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha