جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ مرکز رسیدگی به امور مساجد و دست اندرکاران مساجد و بقاع متبرکه ترور دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مرکز رسیدگی به امور مساجد و بقاع متبرکه استان قزوین در بیانیه ای اقدام بزدلانه و کور استکبار جهانی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

(مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً  ﴿۲۳﴾ ))
 (از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیدهء خود را] تبدیل نکردند. (الاحزاب:۲۳) )

بار دیگر دست های آلوده استکبار جهانی از آستین خائنین داخلی آشکار شد و در اقدامی کور و ذلت بار چهره زشت و کریه خود را با به شهادت رساندن مردی از تبار اصحاب آخرالزمانی عاشورا به نمایش گذاشت.

این بار شهید محسن فخری زاده ابردانشمند متعهد و پارسای صنایع دفاعی و هسته ای نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هدف کینه پست ترین انسانهای عصر حاضر قرار گرفت و به مقام والای شهادت نائل آمد.

کوردلان مزدور اجانب با به شهادت رساندن سرداران عرصه جهاد و دفاع، اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزتمند ایران اسلامی را هدف قرار داده اند. البته حضور پرتعداد و موثر تروریست ها در روز روشن و اقدام به حمله تروریستی و شهید کردن دانشمند هسته ای، حکایت از حفره های امنیتی بزرگ در تشکیلات حافظ امنیت این نظام دارد که متاسفانه مدیران ارشد امنیتی و سیاسی از آن غافل شده اند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمه جماعات استان قزوین، هیئت‌های امنای مساجد و بقاع متبرکه و همه فعالین در عرصه مساجد و اماکن مذهبی این ضایعه غم انگیز و دردناک را به محضر مقدس حضرت بقیة الله اعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همه امت اسلامی تسلیت عرض نموده و این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می کند.

از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار داریم با برنامه‌ریزی و اجرای انتقام سخت؛ اقتدار و توانمندی پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام را به جهانیان بنمایانند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha