جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام خهمنی

حوزه/ جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه قزوین در بیانیه ای اهانت یکی از مسئولین کشور نسبت به ساحت مقدس و نورانی حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به مناسبت اهانت عیسی کلانتری نسبت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی(ره)، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین در بیانیه ای این اقدام شکست خورده را محکوم نموده و خواستار پیگیری دستگاه قضائی درباره این مسئله شدند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر ملّت ایران بخواهد به آن هدفها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیّت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است.

(مقام معظم رهبری)

در سال های اخیر رهبر فرزانه انقلاب خط تحریف اصول و شخصیت امام راحل توسط دشمنان و برخی از عناصر داخلی را تبیین فرموده اند و خطر تحریف امام را مساوی انحراف مسیر انقلاب از آرمان و اصول اولیه خود می دانند.

امروز شخصیت امام که مظهر مبارزه با استکبار و زورگویان عالم است و با این ویژگی در همه جای عالم شناخته شده است، توسط برخی عناصر داخلی تحریف می شود و خواسته یا ناخواسته در پروژه تحریف نقش ایفا می کنند.

بر حوزویان و علاقه مندان به امام و انقلاب واجب است در مقابل این تلاش های مذبوحانه واکنش نشان داده و اجازه ندهند نسل جوان با امام منهای شخصیت اصلی و واقعی او به ایشان معرفی شود.

اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه و بسیجیان پایگاه بسیج طلاب حضرت زینب سلام الله علیها ضمن انزجار از کلمات توهین آمیز ریاست سازمان محیط زیست به ساحت مقدس امام راحل، خواستار عذرخواهی این مقام مسئول دولتی است و به جد از مسئولین قضائی تقاضای پیگیری و برخورد را دارد.

"و العاقبة للمتقین"

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha