جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام موسوی

حوزه / استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: نیروهای جهادی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا حماسه آفریدند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهر محمود آباد نمونه ظهر امروز در جلسه هماهنگی فعالیت های جهادی عرصه مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت:  آگاه‌سازی مردم در رابطه با این ویروس منحوس خیلی مهم است و البته همه اقشار جهادی در این عرصه بسیار خوش درخشیدند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در مبارزه با کرونا، اقشار مختلف به خوبی وارد میدان شدند و نقش طلاب و روحانیت در این عرصه بی بدیل بود و مورد رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: حضور بهنگام روحانیت در پیش‌آمدها و بلایای طبیعی و ارائه خدمات اجتماعی مفید و حضور فعال و جهادی در عرصه های مختلف به عنوان وظیفه شرعی خدمت به مردم و  همدردی با آنهاست.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: از همراهی و همدلی همه عزیزانی که از ابتدای بحران کرونا تاکنون صادقانه در کنار کادر بهداشت و درمان بودند تقدیر و تشکر می کنیم اما بر اساس اعتقادات دینی خود معتقدیم که پاداش و شأن همه کسانی که برای سلامت انسان ها فعالیت و خدمت می کنند در پیشگاه خداوند قادر متعال محفوظ و ملحوظ است.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: تقویت روحیه مطالبه گری از سوی گروه‌های جهادی نیز باید به دور از تخریب در جامعه نهادینه شود و باید دفاع واقع بینانه نسبت به همدیگر و نقد منصفانه داشته باشند.

امام جمعه شهر محمودآباد نمونه بیان کرد: امروز بیش از هر زمانی به یک ساختار مشخص برای سازماندهی گروه‌های جهادی در استان قزوین نیاز داریم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha