شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین گفت: مسئولان عالی باید مسئول اهانت کننده به امام خمینی(ره) را کنار گذاشته و با این فرد برخورد جدی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، ظهر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع)، گفت: اهانت به حضرت امام خمینی(ره) خط قرمز حوزه های علمیه و روحانیت و  ملت ایران است و در حقیقت جرم بزرگی محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: اساسی ترین راهبرد امام راحل اعتلای کلمه «حق و دین» بود، ایشان برای حاکمیت قرآن و نه حاکمیت خود بر مردم قیام کرد و مردم را به سوی خدا و فضیلت فرا خواند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین افزود: امام خمینی(ره) بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی و آیینه تمام نمای انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه چهره منافقانه برخی به عنوان نفوذی در دستگاهای مختلف کشور نمایان می شود؛ بارها رهبری فرزانه انقلاب اسلامی به مسئله نفوذ اشاره داشته اند.

حجت الاسلام ذوالفقاری بیان داشت: امروز دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرعت باید با مسئولی که به امام خمینی(ره) اهانت کرده را کنار بگذارد.

وی تصریح کرد: اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهانت به ساحت مقدس امام خمینی(ره) را محکوم می کنند.

گفتنی است، چندی قبل کلیپی از عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در فضای مجازی منتشر شد که در آن با اهانتی آشکار، امام خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا خوانده بود!!.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha