جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین اهانت به ساحت نورانی حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کرد و گفت: امام خمینی(ره) حق حیات مادی و معنوی بر گردن ملت ایران دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اظهار تاسف از اهانت به حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) به گردن همه ملت ایران حق حیات مادی و معنوی دارند و اهانت به این شخصیت برجسته، خدشه ای به جایگاه بالا و والای ایشان وارد نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با روحیه مثال زدنی خود توانست ملت ایران را با خود همراه سازد و رژیم طاغوت را برچیده و حاکمیت اسلامی را در ایران برقرار نماید.

وی ادامه داد: استقلال، آزادی و همچنین باورها و ارزش های اسلامی بزرگترین میراث امام راحل برای ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز باید ماهیت توهین کنندگان برای ملت ایران افشا شود و با بصیرت لازم افراد بدخواه و کسانی که هنوز دل در گرو اهداف پلید و شیطانی آمریکا دارند، رصد شده و به مردم شناسانده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: اساتید، طلاب و مدیران مدارس علمیه قزوین بار دیگر این اقدام زشت را محکوم نموده و خواستار پیگیری مسئولین دستگاه قضائی در این موضوع هستند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha