جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب و پوشش یکی از مسائل کلیدی و مهم جامعه است که خانواده باید بیش از پیش در حفظ آن تلاش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم دکتر فاطمه محمدبیگی صبح امروز در معرفی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین که با حضور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و عضو شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از عنایت امام جمعه قزوین به مسئله عفاف و حجاب بیان کرد: باید در این جا از توجه جدی نماینده ولی فقیه و مفسر قرآن این شهر، جناب حجت الاسلام والمسلمین عابدینی که بنده و همکاران را در بنیاد عفاف و حجاب  همکاری و با برگزاری جلسات منظم در دفتر وی  به خوبی یاری  نمودند قدردانی کنم و امروز بسیار خوشحال هستم که این مسئولیت را به فردی سپرده ایم که خود نه تنها از اساتید حوزه علمیه خواهران، بلکه یک نیروی فعال در جبهه فرهنگی است که امیدواریم با برنامه هایی در حوزه عفاف و حجاب منشأ برکات بیشتری در زمینه حجاب و عفاف در این شهر باشیم.

خانم محمد بیگی خاطرنشان کرد: خانواده ها در راستای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، زیرا با تربیت و تشویق فرزندان به رعایت حجاب و عفاف می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای سالامی بیان کرد: دین اسلام به رعایت حجاب بسیار تاکید دارد و امروز تلاش دشمنان از راه های مختلف کمرنگ کردن حجاب و اعتقادات در بین جوانان و نوجوانان است، دشمنانی که سالهاست به دنبال ضربه زدن هستند تا به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام، با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را  بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی بکشانند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حجاب و پوشش یکی از مسائل کلیدی و مهم جامعه است که خانواده باید بیش از پیش در حفظ آن تلاش داشته باشند.

در پایان این جلسه از زحمات خانم دکتر فاطمه محمدبیگی، دبیر سابق بنیاد عفاف وحجاب قزوین تقدیر و خانم همایونلو به عنوان دبیر جدید بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha