جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معرفی دبیر جدید بنیاد عفاف وحجاب

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم همایونلو  صبح امروز در مراسم معرفی دبیر جدید بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین، ضمن قدردانی از حسن اعتماد نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در انتخاب دبیری این نهاد اثرگذار از تلاش های خالصانه و ارزشمند خانم فاطمه محمدبیگی در بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین قدردانی کرد.

خانم همایونلو خاطرنشان کرد: باید امروز بیش از پیش مواظب و مراقب باشیم، چرا که دشمنان اسلام، خانواده را مورد هجمه قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: باید خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی ایجاد کرد؛ اعضای خانواده تلاش کنند تا با گذشت، فداکاری و مهربانی بتوانند خوشبختی را به درون خانواده راهی کنند و فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

دبیر جدید بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین عنوان کرد: امروزه دشمنان از طرق مختلف برای لطمه‌زدن به نهاد خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می دانند در  ایران خانواده محور و خانواده‌ها مادرمحور هستند، بنابراین به دنبال انحراف مادران هستند و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می کنند.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    کجای این نهاد اثرگذاره!؟