جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محسن فخری زاده

حوزه/ اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین با صدور پیامی جنایت وحشیانه استکبار جهانی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، حرکت ناجوانمردانه و خباثت آمیز استکبار جهانی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده را محکوم نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر شاهد به شهادت رساندن فرزندی از فرزندان هسته ای ایران زمین بودیم، دشمنان بزدل که با خیال خام خود می توانند با این اقدام های ناجوانمردانه جلوی پیشرفت کشور ایران اسلامی را بگیرند اما آنها نمی دانند که درخت اسلام با خون چنین شهدایی آبیاری می شود و این شهدا هستند که «عند ربهم یرزقونند».

اساتید  این مدرسه  ضمن محکوم نمودن این اقدام، از سربازان گمنام امام زمان(روحی و ارواحنا له الفداه) خواستاریم تا هر چه زودتر عاملان این جنایت را شناسایی و انتقام سختی از آنها بگیرند.

رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا بداند که در ایران راه این شهدا ادامه دارد و با شهادت آنها حتی لرزه ای بر دل فرزندان این ملت نخواهد انداخت.

ما جوانان و فرزندان ایران زمین بار دیگر با امام خود و شهدای انقلاب، عهد بسته و تا پای جان از دین و ملت خود دفاع کرده و حق تجاوز هیچ جنایت کاری را نخواهیم داد.

اساتید حوزه علمیه فاطمیه استان قزوین  شهادت دکتر محسن فخری زاده را به آقا امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و تمام ملت ایران به خصوص اهل علم و دانش تبریک و تسلیت گفته و همچون همیشه یاد این مجاهدان خستگی ناپذیر را را زنده نگه می دارند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha