شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سپاه

حوزه / امام جمعه محمدیه گفت: تلاشهای شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، در تاریخ کشور ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح  امروز در دیدارجانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه پاسداران در بحران های طبیعی مانند وقوع سیل، زلزله، خشکسالی وشیوع بیماری ها مانند شیوع  ویروس کرونا در ماه های اخیر، سپاه و بسیج بازوی توانمند کشور بوده و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه محمدیه استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور سپاه در عرصه های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده اند.

وی ادامه داد: بدون شک این نهاد مردمی و انقلابی و برآمده از نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها موجب استقرار و ارتقای امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

امام جمعه محمدیه استان قزوین اظهار کرد: همه آحاد ملت ایران، همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی ها و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده و آگاهانه به اهمیت آن واقفند.

حجت الاسلام آقاحسینی بیان کرد: سپاه در تاریخ کشور، یک پدیده‌ بی‌نظیری است که ولادت و رشد و نمو آن، در صحنه‌ی انقلاب و در عرصه‌ی دشوارترین آزمون‌های انقلاب بوجود آمد و از این امتیاز بزرگ برخوردار است که مولود انقلاب است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha