شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایام فاطمیه

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: ثروت‌اندوزی در سبک زندگی فاطمی جایی نداشت و آنچه که داشت در اختیار طبقه محروم و مستمندان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح  امروز در دیدار جمعی از مسئولین شهر محمدیه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بی‌اعتنایی به دنیا و ساده‌زیستی ویژگی برجسته فاطمه زهرا(س) بود، چرا که  املاکی مانند فدک که پیامبر(ص) به او بخشیده بود، کمی را صرف امورات زندگی خود و بقیه را وقف فقرا و مستمندان می‌کردند.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: ثروت‌اندوزی در سبک زندگی فاطمی جایی نداشت و آنچه که داشت در اختیار طبقه محروم و مستمندان بود.

وی ادامه داد: زنان اگر واقعًا پیرو حضرت زهرا(س) هستند باید در سبک زندگی، حیا، عفت، بذل و بخشش، ایستادگی در مقابل باطل الگو گیرند.

حجت الاسلام آقاحسینی همچنین به فرارسیدن حماسه نهم دی اشاره و عنوان کرد:  اتحاد مردم و تبعیت از فرامین رهبری باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا این مهم رمز پیروزی ملت و انقلاب است.

ویهمچنین به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: شهید سرافراز سلیمانی در راه دفاع از حریم ولایت و حقانیت اسلام از بزرگترین سرمایه یعنی جانش گذشت تا این آرمان‌ها و ارزش‌ها جاودانه باقی بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha