پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قرآن

حوزه/ امام جمعه شهر محمدیه گفت: تنها راه نجات بشر از خطر گمراهی تمسک به ولایت و قرآن است و مردم باید بدانند ولایت بدون قرآن و قرآن بدون ولایت انسان را به مقصد نمی رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی صبح امروز  در جلسه تقدیر از خانواده قرآنی علوی‌منش ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، گفت: این امام همام در حفظ اعتقادات شیعه نقش موثری داشت و آن امام بزرگوار ضمن ترویج و تبلیغ آموزه های دینی مردم را با اعمال نیک و پسندیده خود به حقانیت، عدالت و انصاف دعوت می کرد.

حجت الاسلام آقاحسینی خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) در طول عمر مبارکشان و با وجود محدودیت های حکومتی چندین شاگرد تربیت کرده و سعی در نشر معارف و اسلام ناب محمدی داشتند.

وی همچنین با تقدیر از خانواده ها در تربیت فرزندان و انس بیشتر با قرآن، بیان کرد: تنها راه نجات بشر از خطر گمراهی تمسک به ولایت و قرآن است و مردم باید بدانند ولایت بدون قرآن و قرآن بدون ولایت انسان را به مقصد نمی رساند.

وی اظهار کرد: باید قرآن به طور عملی وارد زندگی افراد شود که در این صورت آیات الهی می‌تواند آثار تربیتی خود را بروز دهد و انسان را به حیات طیبه و اسلامی برساند.

امام جمعه محمدیه بیان کرد: همه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی با قرآن قابل حل است و آرامش جسمی و روحی با این کتاب آسمانی تأمین می شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha