جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بانوان طلبه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا حضوری مؤثر داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی عصر امروز در مراسم تجلیل از طلاب جهادی مدرس بسیج علمیه کوثر خواهران قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج دفاع مقدس را با پیروزی و سرافرازی به پایان برده است، اما این مسیر مقدس را ادامه می دهد و تلاش این نهاد پایان ناپذیر خواهد بود و امروز هم در مقابله با بیماری ویروس کرونا حضوری تأثیرگذار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران و برادران با بهره گیری از ظرفیت های طلاب و با ساماندهی مناسب به اندازه نقش و توان خود توانسته اند در مقابله با  بیماری کرونا برخیزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: طلاب جهادی حوزه های علمیه خواهران علی رغم انتقال ویروس در زمان انجام غسل و کفن و دفن اموات این مسئولیت مهم را پذیرفته و در حال حاضر این امور به وسیله خواهران و برادران طلبه جهادی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت و حضور در صحنه خواهران طلبه بار دیگر ثابت کرد که حوزه های علمیه در طول تاریخ از مردم و در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نخواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بانوان طلبه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا حضوری مؤثر داشتند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

در پایان از طلاب جهادی مدرسه علمیه کوثر خواهران قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha