جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به ریشه کنی ویروس منحوس کرونا کمک کنند تا ان شاءالله شاهد جشن شکست کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی ظهر امروز در جمع پزشکان و جهادگران گروه جهادی شهید حجت اسدی که در مدرسه دخترانه صدرا برگزار شد، اظهار داشت: مردم همواره گروه‌‌های جهادی و بسیج را در کنار خود می‌دانند. بی‌شک با گسترش فعالیت‌های جهادگران می‌توان امید به کاهش کرونا و ایجاد فرصتی برای مدافعان سلامت و کادر درمان جهت استراحت داشت؛ در حقیقت تلاش داریم با چنین طرح‌هایی کاهش مراجعات را برای کادر درمان رقم بزنیم تا با انرژی بیشتری در آینده به مردم خدمت کنند.

خانم محمدبیگی خاطرنشان کرد: هدف از این طرح سرعت بخشیدن به برخورد با کرونا، شناسایی افراد در معرض خطر، همکاری با مراکز بهداشتی و درمانی و در نهایت کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌هاست در قرنطینه خانگی نیز مشاوره روانشناسی و تلفنی ارائه خواهد شد اگر این طرح به خوبی اجرایی شود در دیگر مناطق نیز با یاری گروه‌های جهادی این کار توسعه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موج جدید کرونا آغاز شده و این نشان‌دهنده شدت و وخامت وضعیت پیش رو است و اجازه نداریم کوچک‌ترین اشتباهی بکنیم.

خانم محمدبیگی با بیان اینکه مردم نیز تا حد ممکن از خانه خارج نشوند و از مسافرت بپرهیزند، اظهار کرد: شکست کرونا در موج اول به دلیل همدلی و همراهی مردم بود و اگر رعایت نکنیم این بلای خانمان‌سوز جان عزیزانمان را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی بسترهای آماده‌ای هستند که با مدیریت درست می‌توان از ظرفیت آنها استفاده بهینه کرد.

خانم محمدبیگی تصریح کرد: در دفاع مقدس شاهد بودیم که از کودک خردسال تا بزرگسالان در دفاع و مقاومت نقش داشتند، تلاش می‌کردند کمک و همراهی کنند. باید مثل همان روزها دوباره به همان شکل این همراهی و مقاومت انجام شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به ریشه کنی ویروس منحوس کرونا کمک کند تا ان شاءالله شاهد جشن شکست کرونا باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha