جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه محمدیه

حوزه / امام جمعه محمدیه گفت: باید زمان شناس، موقعیت شناس ودشمن شناس باشیم، چرا که اگر این ویژگیها را داشته باشیم به موقع میتوانیم در برابر دشمنان به خوبی ایستادگی نموده وتوطئه های آنها خنثی نماییم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین حجت الاسلام بهالدین آقا حسینی، عصر امروز در دیدار با مسئولین بسیج شهر محمدیه گفت: اقدام به موقع، لازمه بصیرت است و با بصیرت می توان در برابر توطئه های مختلف ایستادگی کرد.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد:چهل ویک سال است که انقلاب اسلامی در برابر انواع توطئه های دشمنان ایستاده و این مقاومت به برکت هدایت ولایت فقیه است.

وی ادامه داد:امروز دشمن تلاش می کنند نوجوانان وجوانان را با برنامه ریزی های دقیقی که روی آنها انجام داده از راه درست منحرف کند که باید توطئه های دشمنان را شناخته و به موقع خنثی نماییم.

حجت الاسلام آقا حسینی، ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج برگرفته از فرهنگ ناب ارزش های اسلامی است و بسیجی دارای ویژگی‌های مهم ولایتمداری و امام شناسی و تبعیت از رهبری است.

وی ادامه داد: یک بسیجی واقعی باید در مواجهه با دشمن متفکر باشد، یعنی به خوبی و با درایت بتواند از کشور در برابر همه فتنه‌ها محافظت نماید.

امام جمعه محمدیه گفت: باید زمان شناس، موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم؛ چرا که اگر این ویژگی‌ها را داشته باشیم، به موقع می‌توانیم در برابر دشمنان به خوبی ایستادگی نموده و توطئه های آنها را خنثی نماییم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha