پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 929154
۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
حجت السالام هاشمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج از جمع آوری خاطرات و خطبه های امام جمعه شهرستان فقید آوج مرحوم حجت الاسلام هاشمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی ظهر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت دفاع مقدس و هفته مبارک بسیج، گفت: هفته بسیج یادآور این است که بسیجی و بسیجیان از شهدای کربلا و با تأسی از امام سجاد(ع) در هر شرایط و موقعیتی که باشد برای پیشبرد دین اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف آن و حفظ ارزش ها استفاده می کنند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: بسیج درختی است که نه تنها در کشور اسلامی ایران که حتی در سراسر دنیا ثمره داده است و بسیجیان امروز در همه عرصه های فرهنگی، هنری و علمی خود را مجهز ساخته اند تا بتوانند در مقابله با دشمنان آماده باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج با گرامیداشت یاد و خاطره مؤسس مدرسه علمیه شهرستان آوج، مرحوم حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، بیان کرد: انصافا همه طلاب، اساتید و مردم قدرشناس و ولایی شهرستان آوج متاثر از عروج زودهنگام این شخصیت برجسته و انقلابی است ولی یاد و نامش هیچگاه از ذهن روحانیت و مردم فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: مرحوم هاشمی حتی منزل شخصی خود که در شهرستان آوج بود را وقف مدرسه علمیه این شهر نمود و در تلاش هستیم که با همکاری حوزه علمیه و مسئولین فرهنگی خاطرات و خطبه های وی را جمع آوری و در کتابی منتشر کنیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha