جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بویین زهرا

 حوزه/ امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: راه حل مشکلات کشور تکیه بر دولت جوان با روحیه جهادی و انقلابی است و به فضل الهی با همین روحیه مشکلات اقتصادی و کرونایی را نیز شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه بوئین زهرا ظهر امروز در جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع این شهر و با حضور اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهردار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف نقش پررنگی دارد و امروز به پشتوانه مجاهدت‌های بسیجیان در کشور است که جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور در جهان است و به برکت بسیج روزهای پرافتخاری را طی می‌کنیم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد خودجوش و مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) بنیان‌ گذاشته شد و امروز به عنوان بدنه فعال در جامعه برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کند.

امام جمعه بوئین زهرا به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جهاد امروز، کار و تلاش و خنثی کردن توطئه های دشمن است که خوشبختانه در این عرصه نیز موفق و سربلند بوده ایم.

حجت الاسلام رضوانی با تبیین شرایط سیاسی کشور، اظهار داشت: راه حل مشکلات کشور نه بایدن است و نه ترامپ؛ که هر دو خروجی نظام لیبرال دموکراسی غرب است که در طول چهل و یکسال گذشته خواستار براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده اند، بلکه راه حل کشور تکیه بر دولت جوان با روحیه جهادی و انقلابی است و به فضل الهی با همین روحیه مشکلات اقتصادی و کرونایی را نیز شکست خواهیم داد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha