جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پرستاران عزیز مصداق فداکاری، مهربانی و مجاهدت هستند.

امام جمعه بویین زهرا پرستاران را انسان های بی ادعایی خواند که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تا بیماران سلامتی خود را بازیابند، اظهار کرد: حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است .

وی خاطرنشان کرد: حضور شرافت مندانه و ایثارگرانه این قشر زحمت کش در همه ایام به ویژه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری افزود و این تلاش ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

رضوانی، رسالت روحانیون را در شرایط کنونی خطیر دانست وبیان کرد: عالمان دینی باید نبض تفکر و نیاز جامعه را در دست داشته باشند، به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان اسلام در صدد مقابله با نظام اسلامی بصورت گسترده و شبانه روز در فضای مجازی فعال هستند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha