سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بوئین زهرا به همراه مسئولین این شهر با حضور در محل احداث پروژه کتابخانه عمومی شهر بوئین زهرا که به همت شهرداری بوئین زهرا در حال احداث می باشد از روند تکمیل آن بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر امروز در بازدید از محل احداث کتابخانه عمومی جدید شهرستان بوئین زهرا، اظهار داشت: امروز باید در هر شهری کتابخانه هایی برای جوانان و خانواده ها احداث شود تا بتوانیم بیش از پیش در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های جدی برداریم.

حجت الاسلام رضوانی به اهمیت فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری توصیه اکید رهبر انقلاب به کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: کتابخوانی راهی برای دستیابی به دانایی و توانایی است که به آدمی در فهم و درک درست، یاری می رساند و کلید گذر از محدودیت ها و جهالت ها و ورود به دنیای گسترده است.

وی ادامه د اد: در جامعه اسلامی مخاطبین با سلایق مختلف وجود دارند و باید کتاب های خوب و تأثیرگذار را به آنان معرفی کرد.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: کتاب در جامعه نقش مهم و مؤثری دارد، جامعه ای که می‌خواهد آزاد و آگاه زندگی کند، حتما باید به کتاب نگاه ویژه ای داشته باشد و در چنین جامعه ای هر گاه وفاقی مبتنی بر رشد و توسعه بخواهد شکل بگیرد، ‌باید کتاب به عنوان یک عنصر اصلی و تأثیرگذار در آن مطرح باشد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha