جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زهرایی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای تحقق ظرفیت‌های مادی و معنوی که لازمه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، باید جوانان مؤمن انقلابی در میدان، حضور مؤثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی صبح امروز در دیدار شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه ضمن خیر مقدم به شهردار و اعضای شورای شهر با بیان این موضوع که شهرداری محمدیه در حوزه‌های عمرانی خوب عمل کرده و پیشتاز است، اظهار داشت: این موضوع را می‌توان بعینه مشاهده کرد.

حجت الاسلام زهرایی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شهرداری در حوزه‌های فرهنگی، معیشتی و مذهبی هم‌قدم و همسو با دستگاه‌های فرهنگی حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: برای تحقق ظرفیت‌های مادی و معنوی که لازمه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است، باید جوانان مؤمن انقلابی در میدان، حضور مؤثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با نگاه مثبت شهردار و اعضای محترم شورای شهر شاهد پیشرفت و توسعه در همه زمینه ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و مذهبی در شهر باشیم که با نگاه مثبت دوستان این امر محقق خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز نیز در این دیدار به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات در راستای ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی شهرستان بالاخص محمدیه و ناحیه شهری مهرگان پرداخت.

در پایان مقرر شد در خصوص اجرایی شدن طرح های پیشنهادی جلسه ای مشترک در شهرداری تشکیل شود.

گفتنی است، در این جلسه هر یک از اعضای شورای شهر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha