جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه محمدیه قزوین از تلاش های نیروهای جهادی به ویژه کادر درمان در میدان مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهالدین آقا حسینی، صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شورای شهر و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتشی، بسیجی، سپاهی و پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد، روحانیون و طلاب به ویژه کادر درمان در بیمارستان ها تاکنون خدمات ارزنده‌ای در راستای کنترل ویروس کرونا انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در کنار این مدافعان سلامت، اقشار مختلف مردم و جوانان جهادی و انقلابی نیز مثل همیشه در شرایط سخت پا به میدان گذاشته‌اند و از تولید و توزیع اقلام بهداشتی تا ضدعفونی کردن خودجوش اماکن عمومی مشغول خدمت هستند.

امام جمعه محمدیه قزوین اظهار کرد: این تلاش‌ها و همراهی قاطبه مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات مهم بهداشت فردی و اجتماعی سبب شده تا امید به شکست دادن سریع این بیماری در کشور روز به روز بیشتر شود و ایران نیز بتواند جایگاه ممتازی در بین کشورهای موفق در مقابله با کرونا و دارای بیشترین موارد بهبودی مبتلایان پیدا کند.

حجت الاسلام آقا حسینی همچنین از مسئولین شورای شهر و آموزش وپروزش خواست که بیشتر وقت خود را به خانواده های نیازمند و مستضعف کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha