جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه /امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمن با ابزار و شیوه ها مختلف، خانواده ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: چنانچه خانواده ها با بی توجهی از کنار این پدیده بگذرند، آسیب های جدی وارد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در مراسمی که با حضور جمعی از نیروهای بسیج شهرستان بوئین زهرا در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: تحکیم بنیان خانواده ها با فداکاری و ایثار محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان دژی استوار و نهادی مقدس بیشترین مسئولیت را در تعالی و تکامل وجودی انسان بر عهده دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دشمن با ابزار و شیوه ها مختلف، خانواده ایرانی را هدف قرار داده است،  عنوان کرد: چنانچه خانواده ها با بی توجهی از کنار این پدیده بگذرند، آسیب های جدی وارد خواهد شد.

 وی ادامه داد: سالمندان سرمایه های ارزشمند و مایه خیر و برکت جامعه هستند، لذا این سرچشمه های بی بدیل از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند، چرا که حفظ حرمت آنان جزئی از ارزش های دینی است.

حجت  الاسلام رضوانی عنوان کرد: اهمیت احترام به والدین تا آنجاست که قرآن کریم بعد از اصل توحید یکی از مهمترین تعلیمات انسانی را نیکی به پدر و مادر معرفی فرموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha