جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بوئین زهرا گفت: مشکلات اقتصادی کشور نه با اعتماد به دولت ترامپ حل شد و نه با بایدن حل شدنی است، بلکه تنها با ایمان به نصرت الهی و اعتماد به دانشجویان و جوانان مؤمن و انقلابی و روحیه جهادی حل شدنی است.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تبریک روز دانشجو به تمامی دانشجویان سراسر کشور، اظهار داشت: دانشجویان پرچم عدالت خواهی و استکبارستیزی را در دست دارند و مطالبه گری یکی از ویژگی های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان انقلابی ما در دانشگاه ها بدانند که آینده این کشور با دستان توانمند و متعهد آنان توسعه خواهد یافت و خود را برای رسالت های سنگین تر آماده کنند. چرا که آینده متعلق به اسلام است.

امام جمعه بوئین زهرا بیان کرد: سه عنصر مهم دانشجویی وجود دارد که یکی استبدادستیزی، دوم عدالت محوری و سوم پرسشگری است که مهمترین آنها پرسشگری است و بسیاری از نگاه ها به آنها دوخته شده تا از آنها الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: دانشجویان باید با اقتدا به نوجوانان و جوانانی که با اطاعت از ولی فقیه و رهبر در راه دفاع از ارزشهای کشور شهادت را انتخاب کردند با همان روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در عرصه های علمی و فناوری حضور داشته باشند و کشور را در همه عرصه ها به رشد و بالندگی برسانند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha