جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دکتر پیمان نامدار

 حوزه / مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تلاش های ماندگار و خالصانه طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین دکتر پیمان نامدار، ظهر امروز در دیدار با مدیر و جمعی از طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین که در مدرسه علمیه التفاتیه قزوین برگزار شد، گفت: در شرایط کنونی و با گذشت بیش از ده ماه سخت و نفس گیر که از آغاز شیوع کرونا می گذرد، برخی از خانواده ها دچار نگرانی هایی هستند که این مسئله نیازمند به رسیدگی و مراقبت دارد.

وی اظهار کرد: در موقعیت فعلی بهترین و مناسب ترین توقع و انتظار از روحانیون و طلاب آرامش بخشی به مردم است تا جایی که توجیه آنان از موقعیت کنونی در رسانه ها، فضای مجازی و حضوری می تواند بسیار اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد:  گروه های جهادی، به ویژه طلاب و روحانیون در سخت ترین شرایط و در بدترین نقاط بهترین عملکرد را ارائه دادند و عاشقانه و خالصانه دل به خطر زدند.

وی ادامه داد:  روحانیون و طلاب  حوزه علمیه همیشه در همه عرصه ها  پیشگام هستند و این قشر در حوزه مبارزه با ویروس مهلک کرونا مشتاقانه در کنار کادر درمانی وپزشکان خدمت شایسته ای نمودند که جای تقدیر است.

دکتر نامدار به طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر این طرح در ۲۶۷ محله آغاز و شناسایی و قرنطینه مبتلایان شروع شده است.

وی ادامه داد:  هر چه اجتماعات، همایش‌ها و دورهمی ها کاهش یابد روند بیماری نیز کاهش یافته و کنترل ویروس به مراتب راحت تر خواهد بود.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha