جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران جهادی قزوین

حوزه / استقرار طلاب جهادی در مراکز درمانی با هدف ارائه خدمت مشاوره و همراهی و کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر پزشکی است و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا فعالیت های جهادی خواهران ادامه خواهد داشت.

خانم پوران بقایی از نیروهای جهادی که از زمان شیوع ویروس کرونا (بهمن ماه سال ۱۳۹۸) در بیمارستانهای بوعلی وولایت مشغول خدمت به بیماران کرونایی است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: استقرار طلاب جهادی در مراکز درمانی با هدف ارائه خدمت مشاوره و همراهی و کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر پزشکی است و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا فعالیت های جهادی خواهران ادامه خواهد داشت.

این بانوی جهادگر افزود: از آنجایی که امکان حضور همراه در کنار بیماران کرونایی وجود ندارد و فضای موجود در بیمارستان‌ها نیز برای بیماران با استرس‌هایی همراه است، بنابراین خواهران جهادی در دو شیفت با افتخار به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: حضور و نقش آفرینی خواهران جهادی در مقابله با بیماری کرونا بسیار چشمگیر بوده و این حضور گسترده و موثر موجب تغییر نگرش مثبت نسبت به نیروهای جهادی در میان مردم شده است.

مردم فکر می کردند نیروهای جهادی پول دریافت می کنند

خانم بقایی با اشاره به این که مردم فکر می کردند نیروهای جهادی پول دریافت می کنند، اما وقتی متوجه می شدند که بدون دریافت پول به بیماران خدمت می کنند، تشکر می کردند، بیان کرد: نیروهای جهادی همچون ماه های گذشته آماده فداکاری و ایثار برای خدمت رسانی به مردم و بیماران در مقابله با موج سوم شیوع کرونا هستند.

خانواده مخالفتی نداشتند

وی بیان کرد: برای فعالیت در بیمارستان ها نیاز داشتم که فرزندانم را در خانه مادرم گذاشته تا بتوانم در مراکز درمانی فعالیت کنم که خوشبختانه همسرم در این راه بنده را به خوبی همراهی کرد و الحمدلله تا حالا نیز مبتلا نشده ام.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha