پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ روحانی جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: با همکاری و همیاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا از سطح جامعه به زودی برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام محمد رحیمی از طلاب جهادی مدرسه علمیه صالحیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار داشت: امروز با حضور مردم و پیشگامی طلاب و روحانیون جهادی و بسیجیان و فعالان اجتماعی، الگویی جدید از مقابله با کرونا را به جهانیان، به خوبی نشان داده ایم.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد:  اقدام خیرین و نیکوکاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا، نه فقط یک کار خیر، بلکه اقدامی بزرگ با پیامدهای ملی بود که تأثیر بسزایی در پایداری ملی و استحکام داخلی کشور داشته است.

روحانی جهادی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: انصافا از زمان شیوع بیماری کرونا طلاب و روحانیون جهادی مسجد جوادالائمه(ع) با همکاری بسیجیان در بخش مبارزه با این ویروس منحوس مشتاقانه در کنار مردم بوده اند که جای تقدیر دارد .

وی اظهار کرد: طلاب جهادی به رسالت خود عمل کردند و با مسئولیت پذیری، کمک رسانی به شهروندان را انجام داده اند که ان شاءالله موجب رضای خدای متعال شود.

روحانی جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: با همکاری و همیاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی، بیمای کرونا از سطح جامعه به زودی برداشته خواهد شد.

 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha