چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شجاعی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: اقدامات غیرانسانی و ضدبشری دشمنان در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای کشورمان بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه شهرستان قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر تغییرات منطقه به نفع ایران است و توازن قدرت در جهان به صورت محسوس به هم ریخته و کشورهای استکباری را نگران آینده خودشان کرده است ولی از آنجا که اقتدار ایران دانش بنیان و بومی است، از این رو کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد و یا آن را از بین ببرد.

حجت الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: با دیدن چنین جنایات وحشیانه آنچه به ذهن متبادر می شود آن است که چگونه دولت های غربی و سازمان های جهانی مدعی حقوق بشر در برابر چنین مسائلی سکوت می کنند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی دهند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین بیان کرد: چگونه می توانند خود را مدافع حقوق انسانی بدانند در حالی که در خارج از مرزهای آنان و به ویژه در کشورهای اسلامی اقدامات تروریستی باعث به شهادت رسیدن و یا مجروح شدن انسان های بی گناه بیشماری می گردد؟

حجت الاسلام شجاعی بیان کرد: به یقین خون دلیرمردانی که برای سربلندی اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اند، نه تنها منجر به رهاشدن این عرصه های علمی و اعتقادی نشده و نخواهد شد بلکه ریشه های آن را محکم تر کرده و خود زمینه ساز حضور بیشتر و بهتر مردم ایران و بویژه جوانان در عرصه های مختلف می شود.

وی ادامه داد: حساسیت و توجه بی نظیر ملت ایران به پیشرفت های هسته ای این موضوع را به یک وفاق ملی تبدیل نموده است و از این رو هر گونه تعرض به این حوزه، مقاومت مردم و  نیروهای مسلح را در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: اقدامات غیرانسانی و ضدبشری دشمنان در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha